Kas te võiksite, vähemalt yks teist, õppida ära uue keele. Kas caac soome või Linu eesti. Ei suuda ju kõike kahte korda kirjutada, aga kuna te mõlemad olete kaugel mu kodulinnast, tahaks teiega ühendust pidada.

Voisitteko, jompikumpi, oppia uuden kielen!? Joko caac (sisko) suomen kielen tai Linu viron kielen. En jaksa kirjoittaa kaikkea kahdesti, mutta ikäänkuin haluaisin, sillä asutte molemmat kaukana, ja haluan vaihtaa kuulumisia...

Nüüd on siis jälle laupäev, Liv on kuskil Pekaga pidu panemas, ema solvus mu peale ja läks kodust minema, kuhugi. Mikael rändab trepist yles alla ja Albert peseb nägu. Mul on igav. Hakkasin yhte raamatut lugema, sest kontrolltööde nädalal ju aega ei olnud. Nyyd mul ootab kolm soome keelset ja 2 ingliskeelset raamatut, ja yks film ja teine DVD, kus on mingi balettivärk. Väiksena käisime seda teatris klassiga vaatamas, ja väga meeldis. Aga eesti keelset nime ei mäleta, soome keeles Pähkinänsärkija ja inglise keeles The Nutcracker.
Nyyd ootan, et Linu tuleb siia ja saame jalutama minna. Pean talle ka rahad ära maksma, maksan need kergelt netis ylekandega...Kuulan Chris Isaak'it, sest ei jaksa muud vahetada, kuigi olen kuulanud seda sama cd juba kaks päeva uuesti ja uuesti...Ema viis mu kaks cd minema, mis ajast tema on hakanud fännama kõike, mida ma kuulan? Kõigepealt James Blunt (eriline meespoolne lits), siis 30 Seconds To Mars ja nyyd Poets Of The Fall. No Jamesi ma enam ei kuula ja 30STM on jäänud ka riiulisse kauaks ajaks, aga Poets Of The Fall on kyll väga armas. Kuigi Dredg meeldib vist natsi rohkem...Ja Don Johnson Big Band on ka hea...Ja Sting...Nyyd ema tahab, et otsiksin talle kuskilt My Chemical Romance cd.  Ja eile kuulasime koos Youtubest muusikat, ja talle meeldis isegi Pain natuke, mis hakkab juba metalli poole minema. On mul ka ikka vägev emps. Nyyd keele vahetus.

Missä sä, Linu, oikein luuraat ;)? Odotan oikein innolla, että saat koneesi toimimaan ja päästään pitämään paremmin yhteyttä. Yritän kirjoita...Sä TULIT!